{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی کاش میفهمیدی ک منم احساسات دارم

ولی کاش میفهمیدی ک منم احساسات دارم
دیدگاه ها (۰)

کاپ؟

توی سنی میفهمی که حتی خانوادتم دیگا دوست ندارن 💔

منم یه روزی با احساسات ترین ادم بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط