{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توی سنی میفهمی که حتی خانوادتم دیگا دوست ندارن 💔

توی سنی میفهمی که حتی خانوادتم دیگا دوست ندارن 💔
دیدگاه ها (۱)

ولی کاش میفهمیدی ک منم احساسات دارم

کاپ؟

تو حتی خانوادتم بهت افتخار نمیکنن دلقک 🤡🤡 #بی‌تی‌اس #هیتر هی...

*امروز رو خوشبخت باش...همونی باش که خودت میخوایحتی اگه دیگرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط