{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هروقت همچین کلیپ می ببینم بی هوا بغض می کنم

شبگرد
دیدگاه ها (۰)

آخ که دلم تنگ شده واسه اون روزهاای کاش همش خواب بود

ای کاش

خوش قلب باشیم دنیا محله گذره

دلم تنگ واسه اون روزها

چرا من باید همچین ادیتی رو توی شاد پیدا کنم و ببینم؟😐

این آهنگ و ی بار یکی واسم فرستاد که الان دیگه نیستش و این آه...

متین فتاحی / تلخون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط