{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من نگران آینده بودم تا اینکه...

من نگران آینده بودم تا اینکه...
این آهنگ شوگا رو شنیدم 🥲🤌
دیدگاه ها (۲)

کراشای من عوض نشدن ...واقعی شدن 🙃🙃

پوند و پووین خیلی بهم میان 🫠🫠🫠ما که اصلا متوجه نشدیم بادکنک ...

یک عدد عسل 🍯🍯

نگاهشون به هم 🫠🫠🫠

بچه ها میخوام توی پارت های اینده این داستان دیسگایز رو تموم ...

من از وقتی این اهنگ بیلی ایلیش رو شنیدم طرفدارش شدم

نگران درمورد اینده😂✋🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط