{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یهو به خودم اومدم دیدم

یهو به خودم اومدم دیدم
قلبم بزرگ شده
عاقل شده
یکم دست زدم بهش
قلبم سرد بود!
دیدم دیگه نمیشکنه
گریه نمیکنه تو خودش نمیریزه
فهمیدم مرده...!
آدما کشتنش...:) ❤️‍🩹
دیدگاه ها (۳)

"...نارفیق بودی برام آهای رفیق با مرام..."

🏹🕊🫀🩷خیلی وقتـــــه دیگه خوش نمیگذره فقط میگذره.... 💞 ⃟ٖٜٖٜٖٜ...

آهای....عزیز قلب دیوونم 😉❤️♥️ Erfan 🧸♥️😘

﴿ فصل 1قسمت77 ﴾(از زبان نیما)بعد نیم ساعت وارد شرکت شدم برا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط