{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشم من با تب عشقت...

ای کاااااااااش در تب عشقت مرا درمانی نباشد...💚🖤❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

غصه ی چی رو میخوری!

بوی جدش حسین علیه السلام را میداد...

ارکب بنفسی انت یا اخی

تب و تاب غم عشقت دل دریا طلبد...هر تنگ حوصله را طاقت این طوف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط