{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غصه ی چی رو میخوری!

همهٔ ما یه روزی فراموش میشیم...
پس بیخیال... ولش کن...!! زندگیتو بکن...🥀🌱
دیدگاه ها (۰)

شلوغ بود...

خوشم من با تب عشقت...

بوی جدش حسین علیه السلام را میداد...

حسرت واقعی رو اون روزی میخوری که میبینی به اندازه ی سن و سال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط