{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر چی باهاش مدارا میکنم انگار میخواد دکم کنه منم آدمم خست

هر چی باهاش مدارا میکنم انگار میخواد دکم کنه منم آدمم خسته میشم خب چرا هر چی میگم دک میکنه😭😔گناه منه عاشق چیع
دیدگاه ها (۱۰)

ولی اون بی نظیره منه حتی وقتایی که ناراحتم میکنه:)s

اين خفن تره

enfp من

وارث خورشید پارت ۳ سه ماه میگذره من توی این سه ماه م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط