{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی رمق با پای لنگ تا بهاران آمدیم.....

دیدگاه ها (۰)

دردسنگین ترین کلمه ایست که هیچ ترازوی وزن آنرانمی فهمد

بر ما گذشت هر آنچه نباید می گذشت

السلام علی المهدی عجل الله

توبهاری؟نه!بهاران از توست...!#عاشقانه #ویسگون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط