{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بر ما گذشت هر آنچه نباید می گذشت

دیدگاه ها (۳)

دردسنگین ترین کلمه ایست که هیچ ترازوی وزن آنرانمی فهمد

بی رمق با پای لنگ تا بهاران آمدیم.....

.برماگذشت انچه نباید میگذشتبقیه عمر هرچه بادا باد!........#ر...

رها کن هر انچه را که آزارت می دهد....🤷‍♀️

برما گذشت آنچه نباید میگذشت....#ایران#رهبر#رئیسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط