{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الهی من فداتون بشم

الهی من فداتون بشم
عه سلااااااااااااام خوشگلای من حالتون چطوره؟
دیدگاه ها (۰)

وااای خدا این بشر چرا انقد باحاله

واااااای ینی چطوری قبول کنیمممممجیهوپی داره میره سربازی

عشقای من اینو ببینید حالتون خوب شه❤

بلاخره پست گذاشتمممممممم خب،حالتون چطوره خوشگلای عمو سباستین...

الهی فداتون بشم😭😭😭

اگه پسرید شبتون زهرمار اگه دخترید خودم فداتون بشم الهی شبتو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط