{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وااای خدا این بشر چرا انقد باحاله

وااای خدا این بشر چرا انقد باحاله
دیدگاه ها (۲)

تو خود استعدادی

وااااای این آهنگ خیلییییییییی قشنگه😍

الهی من فداتون بشمعه سلااااااااااااام خوشگلای من حالتون چطور...

این بشر چرا انقد خوبههههه؟

وای چرا انقد شبیمه این بشر

این بشر چرا انقد کراشههه#کویین_بی #هلوواباس #Queen_bee #Hell...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط