{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فک میکنید فقط شرلوک دراما کویینه ؟ خب اشتباه میکنیددددد م

فک میکنید فقط شرلوک دراما کویینه ؟ خب اشتباه میکنیددددد مایکرافت از اونم دراما کوئین تره ✨️
دیدگاه ها (۴)

قیافه مایکرافت تو پشت صحنه ام اینجوریکه ::ای ام گادددددد

نه بابا من اصلا واسه دیالوگ ویلیام غش و ضعف نکردم اسبوزطزکود...

نمیدونم پستش کردم یا نه.....ولی جان واتسون 🛐🛐🛐

دکمه سر آستین ویلیام از کل زندگیم قشنگ تره🥲🤌🏻

خب ببینید من یه طرفه به قاضی نمیرن من طرف حقو میگیرم...ببینی...

ارت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط