{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه بابا من اصلا واسه دیالوگ ویلیام غش و ضعف نکردم اسبوزطز

نه بابا من اصلا واسه دیالوگ ویلیام غش و ضعف نکردم اسبوزطزکودیفاتبی😭✨️
دیدگاه ها (۸)

شیپ کردن دو نفر که اصلا دو تا صحنه مشترکم ندارن👍🏻✨️

مود جان::بشه منههه فداش بشمه منه قربونش بشمه منههه بشه خودمه...

قیافه مایکرافت تو پشت صحنه ام اینجوریکه ::ای ام گادددددد

فک میکنید فقط شرلوک دراما کویینه ؟ خب اشتباه میکنیددددد مایک...

رکب خوردید هانما نیست

اصلا من الان دیگه واقعا غش-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط