{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعدش یه افسردگی خیلی زیبا

🌀🎸🛹.
𐙚 • ° 𖦹 ° • ☆.
🌀𝕾𝖔𝖌𝖆𝖓𝖉🎸.
. 🌶⃢

.𝆤.࿙⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛.𝆤.࿙⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛.𖹭.࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿚⃛.𝆤.࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿚⃛.𝆤..
.
.
.
.
.
#تیک_تاک#استری_کیدز#بی_تی_اس
#گیتار_الکترونی#کیپاپ#کیدراما
#سیدراما#BL #چین#کره#تایلند#𝙱𝙼𝚆#هیونلیکس
دیدگاه ها (۰)

جیسویییی

نههه

جرئت داری رد کن

عامممم.... خب

واقعا فیلمش قشنگه

گریه نکرد اما...

من همیشه سنگ بودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط