{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد بر گردم به قبل و دیگه اشتباه الانمو تکرار نمیکرد

کاش میشد بر گردم به قبل و دیگه اشتباه الانمو تکرار نمیکردم😒💔
دیدگاه ها (۰)

نبودی ببین😒🥺

استوری درخواستی 😓🤝🏻

😔اوم دلم برات تنگ شده 🥺🥺

لعنتی خیلی دلم برات تنگ شده 🥺😅

کاش میشد ادمارو نشناسم،چون وقتی میشناسمشون دیگه ازشون خوشم ن...

کاش میشد برگردیم قدیما کاش میشد

کاش استفاده نمیکردم 😂🤦🏻‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط