{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها ببخشید تو پیوی جوابتونو نمیدم ویسم ایراد داره اصلا ن

بچها ببخشید تو پیوی جوابتونو نمیدم ویسم ایراد داره اصلا نمیتونم پیام بفرستم اون یکی پیجمو آنفالو کنید و مرسی بابت حمایت هاتون در اولین زمانی که ویسم درست شد تو پیوی جواب هموتونو میدم مهربونا♥️
دیدگاه ها (۱)

ویسگونم لگ داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط