{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نصف گروه بی تی اس نمی‌خواست آیدل شن 🤨

نصف گروه بی تی اس نمی‌خواست آیدل شن 🤨
شوکا رو گول زدن انداختنش تو گروه 😂
تعیونگ اصن واسه تست نرفته بود جین هم رو از تو خیابون پیدا کردن 🤨😂کوک نمیدونم 🤨😂
دیدگاه ها (۵)

خواهر جهیوپ

وقتی تعیونگ پخت پز می‌کنه 😂🤨

دستت رو بزار روش 🤦🏻

یه نفر استعداد چیه عزیزم ☺️من 😂🤦🏻

معرفی فیک جدید : « You left too soon »« تو خیلی زود رفتی » ت...

آرمی خیلی مهمه همه جا پخش کنین 💪 بخاطره بی تی اس ادم خوبی ام...

فان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط