{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تایپ کنی،فکر کنی،مکث کنی،پاک‌ کنی 🥲

دیدگاه ها (۰)

بغلت را آرزو کردم 🫂🥲🥲

😁😁دیگه چیکار کنم دختر خوبیم دیگه

🙂

چرا زندگی اینجوریه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

مثل چی سخته با ناخون مصنوعی سناریو بنویسی یا تایپ کنی

"عشق"....!!!         "یعنی" که"مخاطب" به "مخاطب"        "همه...

فکر کنم روح پاک باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط