{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😁😁دیگه چیکار کنم دختر خوبیم دیگه

دیدگاه ها (۰)

🫂

بغلت را آرزو کردم 🫂🥲🥲

تایپ کنی،فکر کنی،مکث کنی،پاک‌ کنی 🥲

واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم.

کاپ؟فرند؟نسبت؟ایگ؟ نکن دختر خوبیم🐥

تو میگی "دختر خوبیم"من میگم تو یه دروغگویی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط