{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفیق وجود تو به هیچ کس نمی‌دم ..

رفیق وجود تو به هیچ کس نمی‌دم ..
دیدگاه ها (۰)

نه باید آدما رو از روی ظاهر قضاوت کرد درد همیشه یا تو قلبه ی...

ببخشید چند روز فعالیت نداشتم گوشیم خراب شده بود گلام💞

🌸🍃زندگی منتظر هیچکس نمی مونه نذار چایی تازه دمزندگیت یخ بزنه...

اگه به تو نمی رسم .....))))فالو و کامنت یادت نره رفیق 😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط