{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد برگردی

کاش میشد برگردی
دلمون خیلی برات تنگ شده
بابا.....💔🥀
دیدگاه ها (۰)

‌‌‌‌‌یک دل و این همه غم...!

پشتم به تو گرم بود وقلبم به صدایت...توبگومن بی توباغم دنیا چ...

کاش میشد برگردی.....💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط