{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

raha-61 72687487

دیدگاه ها (۰)

‌‌‌‌‌یک دل و این همه غم...!

میگفت هر وقت تردید کردیکه باید بمونی یا بری تکلیف روشنه باید...

کاش میشد برگردی دلمون خیلی برات تنگ شدهبابا.....💔🥀

نمی‌دونم ❤️🌹🫀

لایک و فالو یادت نره قشنگم ‌^⁠_⁠^‌ تو هم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط