{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عالیه

عالیه
دیدگاه ها (۹)

عااایییی اهنگش خعلی خوبه کسی اسمشو میدونه؟؟🥺

اقا ۲ یا ۳ روز دیگه سناریو توجیو میخوام تموم کنم😍بعدشم سناری...

تو این اوضاع وخیمم میم زدم...رفیقم مجبورم میکنه میم بزنم حال...

وای عالیه عالیه عالیه

شکست عشقی خوردممعالیه زندگی عالیه💆‍♀️🧘‍♀️

عالیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط