{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اقا ۲ یا ۳ روز دیگه سناریو توجیو میخوام تموم کنم😍بعدشم سن

اقا ۲ یا ۳ روز دیگه سناریو توجیو میخوام تموم کنم😍بعدشم سناریو لیوای رو ادامه میدم😍
دیدگاه ها (۳۳)

عالیه

تو این اوضاع وخیمم میم زدم...رفیقم مجبورم میکنه میم بزنم حال...

آقا تو این حال بدیم به اجبار رفیقم یه میم زدم که طنز طلخه🌚

کودکان میخوام دیگه قضیه پیج رو تموم کنم خسته شدم

خواستم یه چیزی رو اعلام کنم من دیگه فعلااااا گوش کنید فعلا ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط