{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این پستو لایک کنین کاری نداره فقط بزن روی قلب و رنگیش کن

این پستو لایک کنین کاری نداره فقط بزن روی قلب و رنگیش کن خوشحالم میکنی
دیدگاه ها (۶)

اینو اصکی رفتم 🙃

من فقط خنده هاشو میخام

اینو دیگه اصکی رفتم شرمنده ببخشید خیلی خیلی شرمنده

توی کنسرت های بی تی اس جای خالی وجود نداره🥂🇰🇷

خوب شده نظر بدید اور جینالهلایک و کامنت پر کنین این پستو

ای وای بدبخت شدم

میدون با لایک کردن این پست چقدر خوشحالم میکنی؟🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط