{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکم میخوام ذهنم آروم بشه🖤🥀😔

یکم میخوام ذهنم آروم بشه🖤🥀😔
دیدگاه ها (۰)

ما هم درد و غم داریم ولی نشون نمیدیم...🥀🖤😔

یه دختر غمگین و تنها...🥀🖤

هرچی بادا بادا...🥀🖤

نزدیکه دارم میام...🖤🥀😔

ولی من برگشتنت رو نمیخوامفقط میخوام از فکر و قلبم بری بیرون ...

امیدوارم همین صحفه هم کلا از ذهنم محو بشه

تهیونگ جان وایسا برسین خونهیکم اروم باش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط