{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق

حق
هیتر تا چطورند
حتی زورم میاد بهشون اسم هیترو بدم از صگ کمترن ب مولا
دیدگاه ها (۲۲)

خوب حالا دیگ واقعا هیترا برن بمیرن

واگعیه یا کیک

ناموسن اصکی نرید من با ی دست شکسته و با هزار بد بختی اینو اد...

صحیح است.

از حق نگذریم پدر و دختر بودن بهشون میاد حتی موازی هم گرفتیم ...

آخه چرا نمیمیرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط