{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناموسن اصکی نرید من با ی دست شکسته و با هزار بد بختی اینو

ناموسن اصکی نرید من با ی دست شکسته و با هزار بد بختی اینو ادیت زدم داوشا
دیدگاه ها (۰)

حق هیتر تا چطورند حتی زورم میاد بهشون اسم هیترو بدم از صگ ک...

خوب حالا دیگ واقعا هیترا برن بمیرن

صحیح است.

طبیعیه ادم با این گریش بگیره .....؟

ادیت خودم ، اصکی نرید لطفا

اینو برای ادیت زدممیدونم بد شده ولی خب

ادیت خودم ، اصکی نرید لطفا 😌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط