{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🎀...

🎀...
دیدگاه ها (۲)

اره عزیزم🎀🦦

اره دقیقا خود منم 🦦🎀

ولی بدترین حس اینه که بری و کسی متوجه نشه....

دقیقا دقیقا...

ابالفضل علمدارخامنه‌ای نگهدار 😢پارسال شب عاشورااللّهُمَّ صَل...

ادیت خودمم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط