{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دقیقا دقیقا...

دقیقا دقیقا...
دیدگاه ها (۶)

ولی بدترین حس اینه که بری و کسی متوجه نشه....

🎀...

ناموسا خیلی خوشگلن فقط ادم کشتن دیگه🎀

روزی که من اومدم بارون میبارید..... :)))💔

دقیقا 👍🏻 دقیقا 👍🏻 دقیقا 👍🏻 😂 😂 😂 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط