{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و ناراحتی شون ناراحتم میکنه ولی کسی این نمیفهمه درک نمیکن

و ناراحتی شون ناراحتم میکنه ولی کسی این نمیفهمه درک نمیکنه ...
دیدگاه ها (۱)

من برا خوشحالی تو از خودم می‌گذرم بفهم ...

استری کیدز

رفتنت ناراحتم نمیکنه هیچ خوشحالم هم میشم😂🤷🏻‍♀️

بخش هایی از قسمت های ۹۸ و ۹۷ اسکیز کد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط