{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

f.a.n.o 52511345

دیدگاه ها (۰)

من برا خوشحالی تو از خودم می‌گذرم بفهم ...

تو هیچکدوم کسی نبود ...😅💔🖤🥀

و ناراحتی شون ناراحتم میکنه ولی کسی این نمیفهمه درک نمیکنه ....

اگه راس میگی و گی نیستی حل کن 🤨

😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط