{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گریه هام قشنگن

دیدگاه ها (۳۵)

کیا فهمیدن چی گفت ناگلاها

من بمیرم شاید همه چی درس بشه شاید همه ب آرزو شون برسن

مرگم نزدیک هس نبودنم را تمیرین کن

تنهای جاده ها

اینم طراحی هام به نظرتون قشنگن؟؟؟

عاشق خنده هاش شدم دلیل گریه هام شد 💔❤️‍🩹••••••••••••••••••••...

قشنگن:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط