{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بمیرم شاید همه چی درس بشه شاید همه ب آرزو شون برسن

خدایا تموم میکنی با خودم دس ب کار شم
پایانم نزدیک است نبودنم دا تمرین کنین
دیدگاه ها (۲۱)

خودمم اصکی نرو درضمن بگید ببینم نفس کیا بودم

اصکی بدون اجازه حرام

کیا فهمیدن چی گفت ناگلاها

گریه هام قشنگن

وای واییی واااایییی..خدایا نههههه..بدبختی جدید به سرم نازل ش...

تغییر وایب مودی ام ؟؟؟؟؟نه بابا🤣🤣💔

ناراحتی؟حداقل بذار اینا خوشحالت کنن:)هنوز ناراحتی؟خب بگو کی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط