رفتم از هوش مصنوعی میپرسم اگه کره ای بودم اسمم چی میشد ..
رفتم از هوش مصنوعی میپرسم اگه کره ای بودم اسمم چی میشد ...
آورد کیم جیسو 😍💔
آورد کیم جیسو 😍💔
- ۱۳۹
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط