{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا چیزی ندارم بوگویم ....

والا چیزی ندارم بوگویم ....
اَگْهِ اَزْ اِکْسْپِلورْ مٖیآیْ یٌهِـ سَرْ بِه کآخِْ نُقْلٖیهِـ مَنْ بِزَنْـــــ⁦☆


⏜‌ᩘּׅ‌𑁍⏜   شـآۿـدٌخـتِ‌ིུ  ڪــآخ᭡
‌ ‌  ‌‌  ‌━ׄ──ִ──ׁ──ִ──ׁ─ |֟፝ ᷼ ᩘᩬ! ᷼ ⃨᩼|‌ฺฺฺฺ۪─ׅ──ׁ──ׅ──ׁ──ׅ━ ࣪ ‌ ‌

ϑℓ    ──  
‌ ‌  ‌‌  ‌━ׄ──ִ──ׁ──ִ──ׁ─ |֟፝ ᷼ ᩘᩬ! ᷼ ⃨᩼|‌ฺฺฺฺ۪─ׅ──ׁ──ׅ──ׁ──ׅ━ ࣪ ‌ ‌
⏝ 🎐 ⏜    پـꨲرنꨭسꨭسِ مꨲخꨵـمꨭـل آبᰰــے       ིྀྀིꜝ
دیدگاه ها (۰)

رفتم از هوش مصنوعی میپرسم اگه کره ای بودم اسمم چی میشد ...آو...

والا حرفی ندارم...

کپشن ندارم والا... خوبین؟....#stary_kids #skz #minsung #hyun...

والا حرفی ندارم 🗿🚬

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط