{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پشمی میماند خیررررر

پشمی میماند خیررررر
دیدگاه ها (۸)

بچه ها میخوام چیزی از جنگ اینا نزارم آخ خودم دیگ واقعا حالم ...

اگه حق نیست لایک نکن

حق به توان هزار

اخ انتررر

پشمی برام نمونده که بریزه#خفن#بابـاسفنجی#

کینه میماند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط