{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

بچه ها میخوام چیزی از جنگ اینا نزارم آخ خودم دیگ واقعا حا

بچه ها میخوام چیزی از جنگ اینا نزارم آخ خودم دیگ واقعا حالم داره بد میشه انقدر همجا پرشد هر جا میری همش جنگ واقعا میدونم از استرس خوابتون نمیر حالتو بد واقعا درک میکنم ولی وقتی کل ویسگو یوتوب همچی جنگ دیگ نمیتونی فکر کن اومد تو گوشی یکم حال خوب شه ولی ریده میشه
دیدگاه ها (۱۴)

اگه حق نیست لایک نکن

تو کووووووووو

پشمی میماند خیررررر

حق به توان هزار

پارت یازدهم

Fate is predetermined.

thorny roesپارت ۶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط