بچه ها میخوام چیزی از جنگ اینا نزارم آخ خودم دیگ واقعا حا
بچه ها میخوام چیزی از جنگ اینا نزارم آخ خودم دیگ واقعا حالم داره بد میشه انقدر همجا پرشد هر جا میری همش جنگ واقعا میدونم از استرس خوابتون نمیر حالتو بد واقعا درک میکنم ولی وقتی کل ویسگو یوتوب همچی جنگ دیگ نمیتونی فکر کن اومد تو گوشی یکم حال خوب شه ولی ریده میشه
- ۲.۳k
- ۲۶ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط