{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا لحظه عاشقانه رو خراب کردی 🤦‍♀️😂😂

چرا لحظه عاشقانه رو خراب کردی 🤦‍♀️😂😂
دیدگاه ها (۷)

یاره یاره ☠️

نگید فقط من بودم که فکر میکردم تهش اینجوری تموم شد :(

وایبشو میدوستم 🛞🫧

و منی که همیشه این دوتا رو باهم شیپ میکردم 😐😂

کیفر تو یه دوستی رو خراب کردی

خراب کردی که😂

بد خراب کردی خانومی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط