{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بله ...

بله ...
دیدگاه ها (۰)

بمیرم...ایشون از شهید های والا مقام جنگ رمضانند

خدا باعث بانی های شهید شدن ایشون رو به درک واصل کنه

همان طور که گفتم ما ایزانیا از بچگی گنگمون بالاست

بنده شخصیت خودم طرفدار صورتی با آبیم

اره من همون دختر روانی جذابم

اندازہ ای دوسش دارم کہ خدا رو دوست دارم

ایران🥹☺️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط