{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از همه عالمو آدم لجمه....

از همه عالمو آدم لجمه....
ولی قلبم واسه تو پر میزنه🖤
دیدگاه ها (۰)

نمردم ، قوی تر شدم...یه ببر مست زخمی شدم🩸

میبافم رویایی که موی تو باشه)):

کردم هرکاری مال خودم شی...ولی وفا توت نبود زیبای وحشی🖤🩸

دشمن خنجر از پشتم زد🖤🩸دیدم دوستام خوشحالن خوردم زمین...

🥂🖤🥀

اینجام یدونه قلبه ❤اینجور واسه تو میزنه🥰میگه آی لاو یو آی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط