{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فوبیا منم اینه ک کسی دوسم نداشته باشه. :/

فوبیا منم اینه ک کسی دوسم نداشته باشه. :/
دیدگاه ها (۵)

زندگی من ب اونا وصله😦

نظر هیترا ب چپمم نیس

وایی عاشخ این ادیت هوپیم😍💜

تنها عشق زندگیم💜

منطق دخترا تو دعوا اینه ک یا حق با منه یا کاری میکنم ک حق با...

هعیییی حداقل شما این کارو باهام نمی‌کردین من دیگه کیو دارم ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط