{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی من ب اونا وصله😦

زندگی من ب اونا وصله😦
دیدگاه ها (۱)

نظر هیترا ب چپمم نیس

تغییر بایس رو مخالفم ول با بقیه موافقم😂

فوبیا منم اینه ک کسی دوسم نداشته باشه. :/

وایی عاشخ این ادیت هوپیم😍💜

بهم میگن مشهد ب ت وصله🐾🫴🏻

ولی تو بخند که زندگی به این خنده ها وصله

زندگی وقتی نتا وصله🗣✨️✨️حاجی اگه بقیتون پاک کردین رفتین که م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط