{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه بهم همینا رو میگن🥲

همه بهم همینا رو میگن🥲
دیدگاه ها (۱۱)

اگه اشتباه نکنم اره اما چرا تو ناشناس بهم گفتی؟؟

خیلی تسلیت میگم به کسایی که دوستش داشتن امیدوارم جای بهتری ب...

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 چه خبر ؟ هیچی سلامتی؛ این مدت که نبودین، آریایی‌های اصیل عرب‌پرست شدن:)

بک گراند شیطان کش درخواستی

وقتی بهم میگنسفره دلت رو پیش کسی باز نکن!😄🤦🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط