{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی تسلیت میگم به کسایی که دوستش داشتن امیدوارم جای بهتر

خیلی تسلیت میگم به کسایی که دوستش داشتن امیدوارم جای بهتری باشه
میدونم شاید طرفدارای مونبین حالشون بده امیدوارم حالتون زود خوب شه
همه آدما یه روزی به این دنیا اومدن و یه روزی از این دنیا میرن
دیدگاه ها (۱۰)

همه بهم همینا رو میگن🥲

به این دکمه نیاز دارم🥲

وضعیت ما😂

ببین عزیزم نه تو جای منی و نه من جای تو. . پس بیا همو قضاوت ...

𝒐𝒉 𝒅𝒆𝒂𝒓 𝒅𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒐𝒏 ↤ ‌• 𝒌𝒂𝒃𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒏𝒂ــــــــــــــــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط