{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میشه برای نارسیسا مرد🙂🤍:)

میشه برای نارسیسا مرد🙂🤍:)
دیدگاه ها (۱)

Emma watson💗

چه قشنگ میخونن:)🤍🎶

:)🥺🤍

ولی این زیادی خوب بود🥺:)

ترجمه متن اول تو کپشن نوشتم البته صدا عه از روی یه فیلمه ولی من متن رو نوشتم

ولی برای این کاپل واقعا میشه مردبس که کیوتن#nor#norlin

p30اشک های اونم به من اذافه شد تئو دوست صمیمیش بود باورش برا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط