{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره بازم میخندم😅💔

اره بازم میخندم😅💔
دیدگاه ها (۰)

🖤🥀💔

آهنگی که باهاش اشک ریختم... چقدر سخته حالت خوبه باشه ولی پیش...

یه دختر غمگین و تنها...🥀🖤

ما هم درد و غم داریم ولی نشون نمیدیم...🥀🖤😔

اره...من توی محرم شادی میکنممیخندملباس رنگی رنگی میپوشمگریه ...

اره خلاصه (حالا اگه مسخره هم باشه بازم قضیه همینه)😂💔💅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط