{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تودنیای علی بودی بی وفا ....

دیدگاه ها (۱)

کاش هیچ وقت بهم ....آخه چی کم داشتی لعنتی

دیگه میرم شاید بتونم چشاتو...

مهم نیستی برام بوی خیانتت حالموبدمیکنه

نمیدونست دیگه جایگاهی نداره ....

شاید تودنیای دیگه رسیده باشیم بهم

اسلاید۱:بنازممممماسلاید ۲:تبریک به سبک وفا😂#کلیپ#وفا#علی#اما...

تو علی بودی . . .💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط