{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش هیچ وقت بهم ....آخه چی کم داشتی لعنتی

دیدگاه ها (۳)

دیگه میرم شاید بتونم چشاتو...

تودنیای علی بودی بی وفا ....

مهم نیستی برام بوی خیانتت حالموبدمیکنه

"اخه تو چی میفهمی لعنتی"

اخه لعنتی این چی داره که گزارش میکنی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط